Regulamin hotelu

  1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby. Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 12:00 dnia następnego.
  2. Jeżeli gość nie określi czasu pobytu, najmując pokój, przyjmuje się, że jest to jedna doba.
  3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 12:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Hotel uwzględni życzenie pobytu w miarę możliwości.
  4. Zatrzymanie pokoju po godzinie 12:00 jest traktowany jako przedłużenie pobytu. W przypadku gdy gość opuści pokój do godziny 18:00, naliczona zostanie opłata za pół doby.
  5. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, także w czasie wynajmu.
  6. Osoby nie zameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju w godzinach 7:00 – 22:00. 
  7. Osoba najmująca pokój hotelowy nie może prowadzić w nim żadnej działalności zarobkowej, handlowej itp. na własny rachunek bez zgody administracji hotelu.
  8. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie dotyczącą gości, pracowników hotelu lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w hotelu.
  9. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią. W przypadku zastrzeżeń w jakości usług gość jest proszony o zgłoszenie ich do recepcji.
  10. Sprzątanie pokoi na specjalne życzenie gości odbywa się codziennie w godzinach 8:00 – 15:00.
  11. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość majątkową albo artystyczną, jeżeli nie zostaną one oddane do depozytu w recepcji.
  12. Sprzedaż żetonów od godziny 10:00 do godziny 21:30, korzystanie z automatów dozwolone do godziny 22:00.
  13. W hotelu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 -  6:00
  14. W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek tak się zachowywać by nie zakłócać spokoju innych gości. W przeciwnym wypadku zostaną usunięci z hotelu bez zwrotu kosztów za pobyt.
  15. Za względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
  16. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażeni i urządzeń technicznych hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.
  17. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań hotelu, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia hotelu.
  18. Restauracja jest czynna od godziny 7:00 do 22:00 (z wyjątkiem rezerwacji). Ostatnie zamówienia przyjmowane są do 21:30.
  19. Chęć otrzymania faktury VAT należy zgłosić w momencie zameldowania.
  20. Nie ponosimy odpowiedzialności za samochody i rzeczy wartościowe pozostawione w pojazdach na parkingu oraz na zewnątrz domków.
  21. Za osobiste rzeczy pozostawione w restauracji i recepcji nie ponosimy odpowiedzialności.
  22. Zameldowany akceptuje warunki regulaminu.
  23. Hotel nie zwraca pieniędzy za rezygnację z pokoju w trakcie trwania pobytu. Za rezygnację z pokoju z dnia na dzień pobierana jest opłata w wysokości 50% ceny pokoju za dobę.
  24. Opłata całkowita za rezerwacje pokoi dokonywana jest tydzień przed  planowanym przyjazdem.
  25. Miesiąc przed możliwe są bezpłatne zmiany w ilości pokoi oraz dacie pobytu.
  26. Opłata za zwierzęta, akceptowane  tylko w standardzie 1* i 2 * wynosi 50zł/ doba. W przypadku zabrudzenia pościeli przez zwierzaka, gość ponosi koszt zakupu nowej 200zł.
  27. Istnieje możliwość budzenia na żądanie.
  28. W przypadku rezerwacji z wyprzedzeniem, gość ma obowiązek zapłaty całości kwoty za pobyt miesiąc przed planowym przyjazdem.

POLITYKA OCHRONY DZIECI

Mając na uwadze treść wytycznych Organizacji Narodów Zjednoczonych w zakresie biznesu i praw człowieka, uznając istotną rolę biznesu w zapewnieniu poszanowania praw dzieci, w szczególności prawa do ochrony ich godności i wolności od wszelkich form krzywdzenia, Hotel i Restauracja Borowianka przyjmuje odpowiednie zasady i procedury w przypadku podejrzenia, że dziecku, które przebywa w Hotelu, dzieje się krzywda oraz zapobiegania takim zagrożeniom.

Politykę ochrony dzieci w naszym Hotelu będziemy realizować poprzez niniejsze zasady.

  1. Hotel prowadzi swoją działalność operacyjną z najwyższym poszanowaniem praw człowieka, w szczególności praw dzieci jako osób szczególnie wrażliwych na krzywdzenie.
  2. Hotel uznaje swoją rolę w prowadzeniu biznesu społecznie odpowiedzialnego i promowaniu pożądanych postaw społecznych.
  3. Hotel w szczególności podkreśla istotność prawnego i społecznego obowiązku zawiadamiania organów ścigania o każdym przypadku podejrzenia popełnienia przestępstwa na szkodę dzieci i zobowiązuje się szkolić swój personel w tym zakresie.
  4. Hotel zobowiązuje się edukować personel na temat okoliczności wskazujących, że dziecko przebywające w obiekcie może być krzywdzone oraz w zakresie sposobów szybkiego i odpowiedniego reagowania na takie sytuacje.
  5. Jedną z form skutecznego zapobiegania krzywdzeniu dzieci jest identyfikacja dziecka przebywającego w obiekcie i jego/jej relacji w stosunku do osoby dorosłej, z którą przebywa w obiekcie. Personel podejmuje wszelkie możliwe i legalne kroki zmierzające do przeprowadzenia identyfikacji dziecka i jego relacji z osobą dorosłą, z którą znajduje się w obiekcie.


Pełna treść Standardów Ochrony Małoletnich